RAZREDNI NAJ-PROJEKT je projekt čiji je cilj potaknuti učenike na suradnju i timski rad, samostalno istraživanje edukativnih tema i kreativno izražavanje u njihovom obrađivanju. Projekt su osmislile školske stručne suradnice, defektologinja Natalija Hrnkaš i psihologinja Ivana Delač, a koordinatori za pojedinu temu bili su predsjednici razrednih odjela i njihovi zamjenici. Projekt je pokrenut kao oblik preventivnog djelovanja protiv nasilja među vršnjacima i kreativnog korištenja slobodnog vremena. Teme projekta su prilagođene uzrastu i edukativne, ali osmišljene tako da učenicima budu zanimljive i privlačne. Svaki je razred dobio zadatak obraditi temu na koji god način želi i u kojem god mediju – no, od učenika se očekivalo da u što većem broju sudjeluju u svom razrednom projektu.
Dovršene razredne projekte predalo je 37 od 40 razrednih odjela, a među njima se ima igranih i dokumentarnih filmova, prezentacija, plakata, stripova i maketa. Pojedini su razredi osmislili igrokaze koje su, zajedno s jednom debatom, održani pred dvanaest članova žirija, a jedan je razred temu obradio kroz projektni dan. Žiri se sastojao od stručnih suradnika i učitelja, a njihov je zadatak bio ocijeniti sve radove ocjenama od 1 do 5.
Projekt je 26. ožujka 2014. za ovu godinu priveden kraju svečanim proglašenjem pobjednika. Voditelj dodjele bio je učitelj Mario Perić, a predstavnicima nagrađenih razreda uručeni su nagradni kuponi – dobitnici trećeg i drugog mjesta počastili su se pizzom na satu razrednika, a prvonagrađeni razredi dobili su slobodan dan koji su umjesto na redovnoj nastavi proveli u Prirodoslovnom muzeju u Zagrebu.
NAGRAĐENI RAZREDNI ODJELI:
Razredna nastava:
3.e, „Kaj su jeli naši stari? (jela dugoselskog kraja)“ (kuharica)
2.e, „Da sam ja učitelj/ica“ (knjiga)
Predmetna nastava:
POPIS SVIH PROJEKATA:
1.a Čuvamo prirodu - plakat
1.b Što smo naučili iz crtića – nije predan
1.c Volimo našu školu - plakat
1.d Naše najdraže pjesme – nije predan
1.e Prijateljstvo - plakat
2.a Najzanimljiviji sportovi - plakat
2.b Zanimljive priče naših djedova i baka - projektni dan
2.c Čudnovate životinje - plakat
2.d Velika šuma, a u njoj naša obiteljska stabla- 3D model
2.e Da sam ja učitelj/učiteljica… - knjiga
3.a Bonton – što je pristojno i kako se lijepo ponašati - plakat
3.b Što možemo naučiti od životinja? - plakat
3.c Što je nasilje i kako se boriti protiv njega - igrokaz
3.d Gledamo li previše televiziju? - plakat i maketa
3.e Kaj su jeli naši stari? (Jela dugoselskog kraja) - kuharica
4.a Što se sve nalazi u svemiru? - plakat
4.b Govor tijela - plakat
4.c Kakve su se igre igrale u prošlosti, kakve se igraju danas, a kakve će se igrati u budućnosti? - prezentacija i plakat
4.d Škola budućnosti - film
4.e Kako su bomboni ispali iz mode (i koji su slatkiši zdravi) - plakat
5.a Slavne osobe kojima se divimo - prezentacija i plakat
5.b Nasilje rađa nasilje - film
5.c Neobična prehrana u egzotičnim zemljama - film
5.d Sličičanje/Kokanje - dokumentarni film
5.e Ovisnost o internetu - film
6.a Moda u osnovnim školama tijekom 80-tih godina i danas - igrokaz
6.b Svi za jednoga, jedan za sve! - film i plakat
6.c Ah, ta ljubav! –film
6.d Svi smo različiti - igokaz
6.e Pravi se prijatelji poznaju u nevolji - film
7.a Volontiraj i ti! - strip
7.b Facebook – za i protiv -pjesma
7.c Globalno zatopljenje- debata
7.d Najopasnije droge – nije predan
7.e Što je u osnovnoj školi „elita“ – a što ona zapravo jest - film
8.a Reci NE! cigareti - film
8.b Prava žena kroz povijest - igrokaz
8.c Borci protiv predrasuda - film
8.d Zanimanja budućnosti – nije predan
8.e Glazbeni žanrovi – kako su nastali i što se iz čega razvijalo - igrokaz/tv emisija
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |