AUTORSTVO I CITIRANJE: Kako se piše bibliografija
Učenici sedmih razreda na satu organiziranom u školskoj knjižnici upoznati su s tematikom autorstva i pravilima navođenja bibliografskih podataka o korištenim izvorima u svojim radovima. Nastavna jedinica o autorstvu i citiranju znanstvenih članaka dio je Knjižnično-informacijske pismenosti i poticanja čitanja za sedme razrede, a naučene vještine učenici mogu primijeniti u pisanju referata, izradi prezentacija i oblikovanju plakata.
Sat u knjižnici osmišljen je kao teorijsko izlaganje i razgovor s učenicima o autorskim pravima, potrebi navođenja nasuprot plagiranju izvornika - pri čemu se najzanimljivijim pokazalo plagiranje popularnih pjesama, a u drugom dijelu sata učenici su uz pojašnjenje bibliografskih elemenata važnih za stvaranje zapisa o korištenom izvoru samostalno vježbali pisanje bibliografije, odnosno popisa korištene literature. Služeći se shemom redoslijeda pojedinih elemenata, učenici su naučili razlikovati i pisati zapise o korištenim knjigama, člancima u časopisima i on-line izvorima. Dosadašnja praksa pisanja radova bez bibliografskog popisa time je nadograđena stavkom čije će poznavanje biti od sve većeg značaja u daljnjem obrazovanju.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |