RODITELJSKI SASTANAK: Susret s roditeljima petog razreda
U organizaciji stručnih suradnica naše škole i uz sudjelovanje razrednika, održan je zajednički sastanak za roditelje učenika petih razreda. Na dnevnom redu bile su teme vezane uz prilagodbu i prijelaz u peti razred kao što je balans između željenog uspjeha i mogućnosti učenika, poticajne metode učenja i poteškoće s kojima se susreću učenici i roditelji, a predstavljeni su i rezultati ankete o stavovima učenika te njihovom snalaženju u petom razredu.
Pedagoginja Martina Jenik Pelivanović pojasnila je promjene koje se događaju odrastanjem i prelaskom u više razrede te naglasila važnost dobre organizacije vremena i redovitog učenja kao uspješne metode usvajanja novih sadržaja i zahtjeva pred učenicima. Na temelju ankete pažnju je usmjerila na manje omiljene predmete i savjetovala usklađivanje visokih očekivanja spram realnih mogućnosti učenika. Psihologinja Ivana Delač u svom je izlaganju razgraničila zdravi od nezdravog perfekcionizma – težnje k teško ostvarivom uspjehu kao dodatnoj frustraciji i izvoru psiholoških prepreka u svakodnevici učenika. Naglasila je ulogu empatije i vršnjačkog pomaganja kao poželjne osobine u stvaranju poticajnog ozračja unutar razredne zajednice. Što su i kako možemo prepoznati poteškoće u pisanju i čitanju te koji su ostali poremećaji koji dovode do izostanka uspjeha, govorila je defektologinja Natalija Hrnkaš. Istaknula je da pravovremena reakcija i stručna pomoć u okviru škole i drugih ustanova proširuju mogućnost svladavanja školskih obaveza i sretnog odrastanja za svu djecu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |