ŠETNJA ŠKOLSKIM VRTOM: Šestaši istražuju biljke
Istraživanje biljaka 6. e počelo je nakon zvona za početak 3. sata. Tada smo se s učiteljem prirode Nenadom Židakom dogovorili da ćemo ići na malu terensku nastavu u trajanju od jednoga školskog sata.
Kada smo izašli van, prvo smo otišli u školski vrt i razgledavali sve te prelijepe biljke dok nam je profesor objašnjavao sve o njima i njihovim osobinama. Saznali smo da jelu, smreku i bor možemo razlikovati po izgledu iglica i češera, da je breza listopadno drvo koje se većinom koristi za ukras, a njezina je posebnost je ta da na njoj razlikujemo muške i ženske rese. Nakon razgledavanja uputili smo se prema malom školskom ribnjaku koji je bio čak malo i zaleđen. Pokraj njega vidjeli smo par borića i puno trave prekrivene snijegom.
Nakon razgledanja cijelog školskog dvorišta krenuli smo pogledati lijepe borove i mnoštvo drveća kod crkve. Tamo smo vidjeli puno češera koji su popadali s drveća . Ono u ovo doba godine nije bilo prekriveno svojim prekrasnim, zelenim lišćem, već je bilo golih grana i na svakoj je bilo malo snijega.
Učitelj je rekao da je vrijeme da pođemo jer će uskoro zvoniti za kraj sata i, naravno, mi smo ga poslušali i krenuli. Kada smo stigli u razred, malo smo pričekali i tada je zvonilo za kraj sata. Tako je završila naša potraga za čarobnim biljkama.
Mateo Topolko, 6. e
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |