MEĐUNARODNO ISTRAŽIVANJE RAČUNALNE I INFORMACIJSKE PISMENOSTI
Naša je škola i ove godine odabrana u uzorak škola uključenih u istraživački projekt Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Radi se o međunarodnom istraživanju ICILS (International Computer and Information Literacy Study), prvom međunarodnom komparativnom istraživanju o pripremljenosti učenika za život u informatičkom dobu.
Ovo se istraživanje provodi u 20 zemalja diljem svijeta, a cilj mu je ispitati sposobnost pojedinca da se služi računalom kako bi istraživao, stvarao i komunicirao kao aktivni sudionik u svome domu, u školi, na radnom mjestu i u široj zajednici.
U Hrvatskoj je za ovo istraživanje odabrano 180 škola, a Osnovna škola Josipa Zorića jedna je od njih. Sudjelovat će 20 učenika osmih razreda, koje je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje izabrao prema popisu iz e-matice, a ispitni će moduli obuhvatiti računalnu i informacijsku pismenost, odnosno korištenje računala za komunikaciju i upravljanje informacijama. Rezultati ovih testova neće se ocjenjivati i ni na koji način neće utjecati na ocjene učenika sudionika, a bit će anketirani i ravnatelj, učitelj informatike i još 15 učitelja, pitanjima o osobnoj upotrebi i kompetencijama u korištenju računala.
U skladu s pravilima Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja, svi podatci prikupljeni u ICILS istraživanju čuvat će se u strogoj tajnosti, svi će sudionici ostati anonimni, a odgovori pojedinih učenika ili ukupni rezultati škole neće se objaviti ni u jednom ICILS izvješću.
Svi učenici koji su odabrani za sudjelovanje u istraživanju trebaju imati pismenu suglasnost roditelja, a testiranje će se u našoj školi odviti u četvrtak, 07. ožujka 2013.g., s početkom u 14 sati, i trajati otprilike dva sata. Svi učenici koji sudjeluju u ovom istraživanju taj će dan biti oslobođeni nastave.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |