IZLET U GRAZ: Polaznici Njemačkog jezika na proputovanju Austrijom

U srijedu, 7. prosinca, učenici sedmih i osmih razreda koji pohađaju izbornu nastavu Njemačkoga jezika krenuli su na izlet u pratnji učiteljica Njemačkoga jezika Anastazije Šafran Tepeš i Silvane Piljić, učiteljice Engleskoga jezika Antonie Kolaković, učiteljice Hrvatskoga jezika Katarine Popić te učiteljice Fizike Sanje Hmure Meić. Zbog korone taj izlet se nije ostvario zadnje dvije školske godine pa su učenici bili jako uzbuđeni, a što su sve posjetili i naučili pročitajte u izvještaju Radoznalih reporterki Anje Piljić i Lucije Mendeš iz 7. d razreda.

Rano ujutro u 6.30 sati svi smo se okupili ispred škole, prebrojali se, provjerili imaju li svi važeće dokumente te krenuli na izlet. Put do Austrije trajao je tri sata s jednom pauzom u Sloveniji. Prva postaja bila nam je Tvornica čokolade Zotter u kojoj se nalazi nekoliko etaža. Smjestili su nas u prostoriju gdje smo gledali film o nastanku Tvornice i čokolade te smo potom krenuli u razgledavanje i kušanje. Plod biljke kakaovca većini učenika nije bio ukusan jer je gorak, ali kako smo se, kušajući različite vrste čokolade, sve više približavali okusu koji je nama poznat, čokolada je bila sve slađa.

Kušali smo mnoge čokolade i s jako puno šećera u krvi krenuli na ručak u centar Graza. Mogli smo birati hoćemo li ručati u McDonald'su ili u Burger Kingu. Većina nas je izabrala McDonald's, a budući da nas je bilo puno, stvorili smo veliku gužvu i ručak je trajao duže od očekivanog. Poslije ručka sastali smo se kod kipa Majke Marije koji se nalazi dvije minute od McDonald'sa. Siti, krenuli smo u šetnju Grazom.

Posjetili smo neka od najzanimljivijih mjesta. Ledene jaslice nalaze se u dvorištu Parlamenta. Jaslice su napravljene od leda koji je donesen s Alpa. Posjetili smo gradsku katedralu i kapelicu koju je dao izgraditi car Fridrik III., a zatim smo krenuli prema tornju Schlossberg na kojemu je sat, a nalazi se na vrhu brežuljka. Zbog zimskih uvjeta, vanjske stepenice bile su zatvorene. Neki su išli liftom, a neki okolnim putem uspinjući se pješice na brežuljak. Mogli smo se spustiti istim putem, toboganom ili liftom.

Slobodno vrijeme iskoristili smo za uživanje u Adventu. Mogli smo kušati tradicionalna jela te kupiti koji suvenir. Oko pet sati krenuli smo prema Dugom Selu. Vozač nam je priredio ugodnu atmosferu. Pustio nam je film i ugasio sva svjetla. U autobusu smo se zabavljali pjevajući te nam se vozač pridružio u igri zagonetki. Oko devet sati navečer stigli smo pred školu gdje su nas dočekali roditelji. Svi smo uživali na izletu i jedva čekamo sljedeći.

Anja Piljić i Lucija Mendeš, 7. d

objavio: Lada Grdan   datum: 27. 12. 2022.

POPIS UDŽBENIKA

UPISI

UPISI U PRVI RAZRED

2024./2025.

Roditeljski sastanci

5. a razred:

četvrtak, 18. 4., u 19.15 sati u učionici broj 7.

5. b razred:

četvrtak, 18. 4., u 17.40 sati u učionici broj 14.

Školski dokumenti:

Defibrilator

Kalendar rada škola

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja

Kakva vam je bila ova školska godina?

Ispis statistike od 13. 4. 2010.