POLICIJSKA PREVENTIVNA AKCIJA: Djeca, prijatelji u prometu
U sklopu akcija „Djeca, prijatelji u prometu“ i „Poštujte naše znakove!“ našu su školu 19. i 20. listopada posjetili policijski službenici Anja Bušleta i Nikola Ronjak. Cilj njihova posjeta bio je educirati učenike prvih razreda kako biti sigurni i odgovorni sudionici u prometu. Učenici su ponovili svoje znanje o sigurnosti - kojom stranom se krećemo po cesti, gdje prelazimo cestu, kako sigurno prijeći cestu, kako se ponašamo u autobusu, na stanici i pored ceste. Pažljivo su slušali i znaju koliko je važno paziti u prometu.
Radoznale reporterke Petra Anić i Eva Budim, 7. e, pitale su učenike što je policija radila u našoj školi.
“Veselila sam se policiji, poučili su nas o prometu. Naučila sam da, ako smo mi ili netko u blizini u opasnosti, trebamo zvati broj 192 ili 112. “
Tea Sesar, 1. b
“Govorili smo o prometu i kako se trebamo zaštiti u prometu. Meni su pitanja bila uzbudljiva, skoro pa sve odgovore sam znao. Kada sam čuo da ćemo dobiti iznenađenje jako sam se razveselio.”
Mihael Krpan, 1. b
“Za mene je policajac junak koji me može spasiti od nevolja i opasnosti. Kada sam primijetio policiju, malo sam se uplašio i pomislio da je došao neki lopov u školu! Policajci su govorili o tome kako trebamo biti oprezni u prometu te da ima jako puno vozača koji neoprezno voze.”
Karlo Blažević, 1. b
“Ja sam znao da dolazi policija u školu i bio sam sretan jer sam znao da ću naučiti nešto novo. Naučio sam da hitne brojeve za pomoć ne smijemo zvati bez razloga ili iz šale i da uvijek moramo pogledati lijevo i desno kada prelazimo preko ceste. Na kraju susreta s policajcima dobili smo kape za zaštitu u prometu.”
Jurica Funtek, 1. b
“Osjećala sam se sigurno uz policiju. To se ljudi koji uhapse lopove ako kradu.”
Maria Geljić, 1. b
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |