ŠKOLA U PRIRODI: Četvrti razredi u Baškoj

Učenici 4. razreda od 23. do 27. svibnja boravili su na Školi u prirodi i obuci neplivača, koja je realizirana u Baškoj na otoku Krku. Plan Škole u prirodi pripremile su učiteljice Sonja Ivančević, Melita Lepotinec, Lidija Relić, Aleksandra Vajzović-Carić i Natalija Hršak, a obuku neplivača realizirali su profesor TZK-a Tomislav Blažina i studentica Kineziološkog fakulteta Tena Vrh. Pratnja u skupini bila je učiteljica Marijana Tečić.

Tijekom boravaka učenici su posjetili Franjevački samostan i Etnografsku zbirku Košljun, crkvu svete Lucije u Jurandvoru, gdje je pronađena Bašćanska ploča, Akvarij Baška, špilju Biserujku i grad Krk s njegovim znamenitostima. Prvo testiranje u plivanju izdvojilo je 28 neplivača. Na kraju obuke ostala su 4 neplivača i 1 plutač. Učenici su upoznali primorski zavičaj u neposrednoj okolini, klimu, biljni i životinjski svijet toga područja. Školu su financirali roditelji učenika i Grad Dugo Selo, koji je izdvojio 570 kn po učeniku. Program je ostvaren u suradnji s agencijom Darojković Promet d.o.o. iz Dugog Sela.Ovim putem zahvaljujemo roditeljima, ravnateljici Mari Mamuzi i Gradu Dugom Selu koji su pomogli u ostvarivanju ovog projekta.

učenici i učiteljice 4. razreda

ŠKOLA U PRIRODI

U školi u prirodi mi je sve bilo prekrasno. Svi smo se lijepo zabavili, a nije mi se svidjelo što je boravak na bazenima kratko trajao. Boravak na bazenu i plivanje su mi bili najbolji. Nasmijao me jedan učenik iz susjednog razreda koji je bio uvijek raspoložen za šalu i smijeh. Iznenadile su me lijepo uređene sobe. Upoznala sam bolje učenike iz susjednih razreda s kojima smo se šalili, zabavljali i slikali. Bilo mi je  lijepo kad smo se na jednoj večeri predstavljali i plesali. Želim zahvaliti svojoj učiteljici koja nam je pružila priliku da se odmorimo i zabavimo, a i cijelom razredu na prekrasnom druženju kojeg ću uvijek pamtiti.

Dora Dominković, 4. d

Na otoku Krku je bilo super! Šteta što nismo  dulje ostali. Prvi dan smo plovili  brodicom na otok Košljun gdje smo posjetili muzej. Malo smo pjevali na brodici. Kad smo došli u hotel imali smo testiranje, tko zna, a tko ne zna plivati. U utorak smo se kupali u moru koje je meni bilo hladno, ali sam se ipak kupao. U srijedu smo obišli Jurandvor i vidjeli mjesto na kome je nađena Bašćanska ploča, rodni list Hrvata. U četvrtak smo posjetili akvarij i kupili razglednice za roditelje. U petak je bilo natjecanje u plivanju. Osvojili smo tri zlata, a ukupno imamo sedam medalja.Kada smo krenuli kući, u busu smo doslovno napravili party, pjevali smo i šalili se. Bilo je super. Kad smo stigli pred školu, roditelju su nas čekali. Kad smo se vidjeli, svi smo bili presretni.

Filip Marić, 4. d

Krenuli smo autobusom na jedno lijepo putovanje. U autobusu smo bili učiteljica i moji prijatelji iz razreda. Vidjeli smo jako puno zanimljivih mjesta, a najviše mi se svidio akvarij u kojemu je bio morski pas. Najzanimljivije mjesto mi je bila špilja Biserujka zato što tamo žive životinje, a neke su živjele u davna vremena i izumrle. Dok smo bili na Krku imali smo jako puno aktivnosti. Najdraže mi je bilo plivanje i nogomet, a i druženje s prijateljima. Volio bih da je Škola u prirodi trajala puno dulje.

Roko Špoljarić, 4. d

Bilo je zabavno ploviti brodicom i gledati kako more radi valove. Kad sam ušla u hotelsku sobu, moje prijateljice i ja skakale smo od sreće zato što je soba bila predivna. Takve su bile i druge sobe. Svidio mi se ormar u sobi i balkon, ali je pogled mogao biti ljepši, nije bio prema moru. Bilo mi je lijepo kad smo išli kupovati suvenire i na sladoled. Hrana je bila odlična. Nije mi se svidjelo što smo se rano budili, znam da je to bilo zbog rasporeda plivanja na bazenu, ali ipak… da smo još malo odspavali. Neću nikada zaboraviti party sa curama u mojoj sobi. Ponosna sam na svoj razred jer je osvojio sedam medalja u plivanju. Kada smo se vraćali, u autobusu su me nasmijali dečki koji su pjevali i šalili se cijelim putem.

Barbara Filipović, 4. d

Svidio mi se boravak u špilji Biserujki u kojoj je bilo mračno i hladno, ali i jako zanimljivo. Ponosan sam na sebe i moju prijateljicu Doru jer smo iz plutača ubrzo postali plivači. U akvariju mi se svidio morski pas. U prekrasnoj sobi sam bio sa svoja dva najbolja prijatelja. Žao mi je što nismo imali više vremena za nogomet i graničara.

Ivan Šošić, 4. d

Škola koju ću pamtiti. Svidjelo mi se što smo često išli na izlete i vidjeli različita mjesta. Nasmijali su me nastupi nekih učenika na zabavnim večerima. Nikad neću zaboraviti kada me učitelj plivanja pohvalio. Ponosna sam na sebe što sam se natjecala u plivanju s daskom i osvojila prvo mjesto. Pamtit ću ovo nezaboravno iskustvo cijeli život.

Matea Žilić, 4. d

Škola u prirodi je bila super. Puna iznenađenja, kretanja i malo razočaranja. Svidjeli su mi se bazeni, šetnje i natjecanja. Nasmijala me nezgoda sa sefom u sobi. Prijatelj i ja smo pospremili u sefu u sobi neke predmete i zaboravili šifru. Morali smo zamoliti na recepciji da nam odblokiraju sef. Uz taj događaj imam za uspomenu i fotografiju. Nezaboravno mi je što sam plivao u štafeti i osvajanje trećeg mjesta. Na to sam ponosan i to me ohrabrilo. Ovako se nisam zabavio do sada u životu.

Karlo Franjić, 4. d

Kako početi, a da se ništa ne izostavim..? Volim putovati i voziti se, ali ovaj doživljaj je nešto posebno. Vožnja autobusom sa cijelim razredom, super… Bez roditelja, samo naša učiteljica. Mi smo super ekipa! Hotel je bio super. U sobi sam bila sa svojim Mari. Druženje koje se ne zaboravlja. Najsmješnije je bilo kada nam je jedan učenik iz drugog razreda lupao po vratima, priznam da smo se malo i uplašile. Imali smo sedam neplivača u razredu koji su ubrzo postali plivači i ponosna sam na njih. Svidjela mi se špilja Biserujka u kojoj smo vidjeli prirodne „figure“ koje smo prepoznavali kao poznate likove. Škola u prirodi je bila super. Da se bar može ponoviti!

Sonja Bočkaj, 4. d

objavio: Ruža Špoljarić   datum: 7. 6. 2022.

POPIS UDŽBENIKA

UPISI

UPISI U PRVI RAZRED

2024./2025.

Roditeljski sastanci

5. a razred:

četvrtak, 18. 4., u 19.15 sati u učionici broj 7.

5. b razred:

četvrtak, 18. 4., u 17.40 sati u učionici broj 14.

Školski dokumenti:

Defibrilator

Kalendar rada škola

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja

Kakva vam je bila ova školska godina?

Ispis statistike od 13. 4. 2010.