DANI MEDIJSKE PISMENOSTI: O reklamama i lažnim vijestima
U sklopu održavanja drugih Dana medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, od 8. do 12. travnja u našoj je školi pod vodstvom učiteljice hrvatskoga jezika Darije Sever provedeno nekoliko aktivnosti za učenike. Tema ovogodišnjega projekta bila je poštovanje prema sebi i drugima u medijima, što uključuje niz podtema poput tolerancije, govora mržnje, lažnih vijesti, dezinformacija i manipulacija, poticanje empatije i poštovanje ljudskog dostojanstva te zaštita privatnosti i sigurnost u medijima.
U srijedu, 10. travnja, učiteljica hrvatskoga jezika Darija Sever održala je dva interaktivna predavanja za učenike 2. i 3. razreda na temu „Reklame, reklame!“. Učenici su na osnovi unaprijed dobivenih anketnih listića, koje su ispunjavali u obiteljskom krugu, pripremili izlaganja o tome što misle o reklamama. Pogledali su i film „Vrata bez jednine“ u produkciji Filmske družine naše škole te komentirali utječu li reklame na praćenje filma i oblikuju li njihov opći dojam o filmu.
Drugu su aktivnost proveli učenici 8. c razreda podijeljeni u dvije skupine: 1. Nina Jadanec, Nikola Jadanec i Danijela Ronta; 2. Helena Šarić i Ivan Gavran. Učenici su napravili prezentaciju „Lažne vijesti“ te obišli sve učenike razrednih odjela viših razreda kako bi ih usmjerili u kritičkom mišljenju o vijestima i izvještavanjima u medijskom prostoru.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |