SAT RAZREDNIKA: Vršnjački pritisak, samopoštovanje i rizično ponašanje
U sklopu sata razrednika učenike osmih razreda posjetila je školska psihologinja Ivana Delač te je u suradnji s razrednicima provela radionicu iz područja zdravstvenog odgoja o vršnjačkom pritisku, samopoštovanju i oblicima rizičnog ponašanja među učenicima ovog uzrasta.
Učenici su sa psihologinjom razgovarali o problemima svoje afirmacije u društvu te utjecaju pojedinih društvenih skupina na formiranje osobnih stavova i donošenje odluka. U drugom dijelu sata rješavali su upitnike s primjerima vršnjačkog pritiska i potom obrazlagali kako bi se ponijeli u takvim ili sličnim situacijama.
Radionica na satu razrednika
Na satu razrednika posjetila nas je školska psihologinja Ivana Delač te je s našom razrednicom Željkicom Bardarić organizirala radionicu o vršnjačkom pritisku. Na početku smo razgovarali o problemima današnjeg društva. Psihologinja nam je postavljala zanimljiva pitanja, a mi smo iznosili mišljenja i iskustva o pritiscima s kojima smo se susreli u društvu. Objasnila nam je kako bi na ispravan način mogli postupiti u okolnostima u kojima smo neodlučni i nesigurni u svoje odluke. Nakon toga podijelili smo se u pet skupina, a zatim je svaka skupina dobila dva listića. Na jednom listiću bili su primjeri o svakodnevnom pritisku naših vršnjaka. Na listiću smo dobili pitanja o tome kako bi mi postupili da smo na mjestu žrtve pritiska te što bi bile „dobre“, a što loše „loše“ posljedice odluke. Zatim smo sa psihologinjom protumačili odgovore i donijeli zaključke o najboljim rješenjima . Poruka ove radionice glasi: puno situacija je prividan problem! Moramo rješavati probleme na najbolji način tako da ostanemo prisebni i ne pravimo probleme gdje ih nema. Trebamo postaviti moguća rješenja računajući na dobre i loše strane ili zatražiti savjet osobe koja nam može pomoći.
„Saša, 13 godina
Volim jednu djevojku. Pustila me u autobusu sjesti pokraj nje i dala mi žvakaću gumu. Sljedećeg dana mi se nasmiješila, iako je upravo tada bila u društvu sa svojim prijateljicama. I stoga sam se ohrabrio i napisao joj ljubavno pismo. Nije ništa rekla na to. Sad mi se smije sa svojim prijateljicama i gleda me svisoka. Užasno mi je. Nisam trebao napisati to glupo pismo.“
Napisale: Matea Harambaša i Ivana Lozić, 8. b
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |