PRIRODA I DRUŠTVO: Orijentacija u prostoru kao timski rad
Učenici 3. d razreda sat prirode i društva proveli su izvan učionice gdje su ponovili naučeno gradivo o snalaženju u prostoru i stranama svijeta. Učiteljica je učenicima skupinama podijelila zadatke koji su obuhvaćali dobru orijentaciju u prirodi, promatranje prirode oko sebe i dobar timski rad. Učenici su sa zanimanjem krenuli u avanturu oko škole gdje su mogli uživati u prekrasno uređenom školskom dvorištu. Na kraju su se svi našli na zajedničkom cilju, kod plana grada Dugog Sela.
Rad u skupini
U utorak, 29. rujna, učiteljica je Karli, Ani i meni rekla da izaberemo svoju skupinu. Svaka skupina je dobila papirić na kojem je bila uputa kako stići do cilja. U mojoj su skupini bili: Fran, Leo Branko, Mihael, Luka I., Matija, Filip, Dominik i Tin.
Nakon što smo izišli iz razreda i došli pred školu slijedili smo upute. Obišli smo cijelu školu, školsko igralište i stigli do cilja. Cilj je bio plan grada Dugog Sela. Rad u skupini je težak posao.
Marta Akamačić, 3. d
Moje snalaženje u prostoru
Sve je počelo izlaskom iz razreda na hodnik. Hodajući hodnikom brzo smo se našli u školskom dvorištu i krenuli prema igralištu. Nakon toga, spustili smo se stepenicama koje su nas odvele do školskog vrta i ribnjaka. Stanovnici vodene površine su žabe i komarci. Obilazak oko kuhinje bio je standardan jer nogostupom hodamo svaki dan.
Naša zadnja i najinteresantnija stanica bio je plan grada. Tamo smo tražili dugoselske znamenitosti. Tako završava naša mala avantura snalaženja u prostoru. Bilo mi je zanimljivo i lijepo.
Luka Štivičić, 3. d
Rad u skupini
U utorak nam je učiteljica podijelila papiriće na kojima su bile upute za lakše snalaženje u prirodi. Bile su tri skupine. U mojoj skupini bili su: Kristina, Andrej, Luka S., Matko i ja. Mene su izabrali za vođu, a Kristinu za zamjenicu.
Zadatak nam je bio što bolje snaći se u prirodi i doći do cilja. Mi smo najprije izašli iz škole, a onda krenuli uz školu na sjever. Zatim smo išli južno na travu i promatrali žabe i komarce u lopoču. Čak je jedna žaba bila pored lopoča pa smo gledali njezine točke.
Posije promatranja lopoča, krenuli smo uz rub igrališta i došli do nogostupa, a nakon lagane šetnje i promatranja prirode došli smo do cilja. Bili smo drugi, a cilj je bila karta Dugog Sela. Jako sam bila zadovoljna svojom ekipom i mislim da bi se ovo trebalo ponoviti.
Ana Matoš, 3. d
Orijentacija u prostoru
Iz razreda smo krenuli prema zapadu do velikog hodnika i zatim krenuli sjeverozapadno. Tom smo putem došli do izlaska iz škole. Napravili smo 20 koraka sjeverno i stigli do živice. Krenuli smo prema zapadu i stigli do jesenskog kutića. Tamo smo vidjeli strašilo, stara kola i bundeve.
Puteljkom smo krenuli prema sjeveroistoku, promatrali smo biljke. Vidjeli smo ruže i ukrasne grmove. Od puteljka smo napravili 20-tak koraka južno. Tu smo stali pa zatim napravili 20 koraka prema istoku i još 15 prema sjeveru. Ušli smo u školski park gdje smo vidjeli cvijeće i putokaze. Vratili smo se stazom prema zapadu i preko autobusne stanice došli do plana Dugog Sela.
Karla Renić, 3. d
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |