POPULARNO-ZNANSTVENI ČASOPISI: Izvori novih spoznaja
Učenici petih razreda na satu u knjižnici upoznali su popularno-znanstvene dječje časopise kao izvore novih spoznaja i zanimljivosti o svijetu oko nas. Riječ je o programskom sadržaju Knjižnično-informacijskog opismenjavanja i poticanja čitanja za peti razred.
S naglaskom na prirodne znanosti učenicima je predstavljeno grananje znanja na pojedina područja, znanstvena polja poput biologije i matematike te grane pojedinog polja kao što su botanika, zoologija i ekologija unutar biologije. Naoko teže razumljiv sustav razgraničavanja znanstvenih područja učenici su uočili na primjeru grananja školskih predmeta prirodne grupe kao i grananju sporta na skupine i povezane discipline. Na satu je ponovljeno služenje enciklopedijom, rječnikom i atlasom u pisanju učeničkog rada, a tom su nizu dodani i popularno-znanstveni časopisi. Uz izlaganje spomenutog sustava prirodnih znanosti, novost je bilo prepoznavanje i ispisivanje ključnih riječi u znanstvenom tekstu kao pokazatelju razumijevanja pročitanog članka te polazišta u pisanju sažetka ili prepričavanju spoznaje.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |