DJEČJI TJEDAN: Različite aktivnosti za dječji osmijeh
Dječji smo tjedan u OŠ Josipa Zorića obilježili na različite načine. Naši su učenici u suradnji s Društvom „Naša djeca“ iz Dugog Sela i njihovom predsjednicom Suzanom Šantić pogledali VR film „Lovci sakupljači“, o čemu smo već izvijestili, te sudjelovali na Kvizarijama, kvizu općeg znanja. Tamo su se pod vodstvom školske knjižničarke Lade Grdan u znanju natjecali s osnovnim školama „Ivan Benković“, „Stjepan Radić“ iz Božjakovine i OŠ „Rugvica. U neizvjesnoj borbi zauzeli su drugo mjesto čime su za našu knjižnicu osvojili 15 knjiga A. S. Puškina Bajka o ribaru i ribici te šest ulaznica za Muzej iluzija.
U školi su mnogi razredi imali različite sportske i kreativne aktivnosti povezane s Dječjim tjednom. Učili su o dječjim pravima i uživali u opuštenoj atmosferi.
U nastavku pogledajte fotografije i pročitajte više o događanjima.
Dječji tjedan u 1. e razredu
Protekli tjedan učenici 1. e razreda naše škole proveli su u duhu Dječjeg tjedna, koji se tradicionalno obilježava svake godine kako bi se istaknula prava djeteta. Kroz razne aktivnosti, učenici su uživali u vremenu bez domaćih zadaća i proveli dane učeći na zabavan i kreativan način.
Tjedan je započeo crtanjem kredama na školskom igralištu. Djeca su kroz crteže izrazila vlastite ideje o pravima djeteta, prikazujući ih na šarolik i maštovit način. Svaki crtež bio je poseban i nosio poruku o tome koliko je važno štititi dječja prava.
Osim crtanja, učenici su uživali u pjevanju i igranju. Kroz pjesmu su iskazivali radost i zajedništvo, a igre su poticale suradnju i prijateljstvo. U opuštenoj atmosferi, učili su o svojim pravima, kao što su pravo na igru, obrazovanje, sigurnost i ljubav.
Dječji tjedan bio je prilika za učenike da uče na način koji je blizak njihovom uzrastu i interesima, bez opterećenja domaćom zadaćom. Kroz pjesmu, igru i crtanje, učenje je postalo zabava, a istovremeno su osvijestili koliko su njihova prava važna.
Ovaj poseban tjedan završio je s osmijesima na licima učenika, koji su s nestrpljenjem iščekivali nove aktivnosti.
Marina Perković
Ekipa „Joško“ druga na „Kvizarijama“ Društva „Naša djeca“
U OŠ „Stjepan Radić“ u Božjakovini Društvo „Naša djeca“ organiziralo je već tradicionalan kviz znanja za osnovnoškolce dugoselskog kraja. Kviz je održan u petak, 11. listopada 2024. godine i u njemu su sudjelovale četiri škole. Naša se ekipa zvala jednostavno „Joško“, po našem omiljenom časopisu, a vodila nas je knjižničarka Lada Grdan.
U školu smo došli nešto prije 14 sati, a naši su nas domaćini ljubazno dočekali. Smjestili smo se u knjižnici i krenuli s kvizom. Pokazalo se da ovog puta na kvizu nije bilo dovoljno pokazati znanje, nego smo trebali vladati i životnim vještinama.
Prvi je zadatak bio da smo morali točno prepisati imena gradova, trgova, ustanova itd. Imali smo sve točno i tako smo zaradili 9 bodova i prešli u vodstvo. Sljedeći izazov bio je duplo ušiti gumb u tkaninu, što smo napravili brzo, no Božjakovina je bila brža od nas. Zatim smo morali otpetljati vunu i smotati je u klupko. Bili smo brzi, no klupko nam je ispalo par puta pa smo tako izgubili dosta vremena. Sljedeći izazovi zvali su se skupnim imenom Dovoljno velik da više nisam malen. Prvo smo morali uvezati vezice u tenisicu što smo napravili jako brzo i osvojili 2 boda. Zatim nam je na stol bačena zgužvana odjeća koju smo morali brzo složiti. Ovaj mi je izazov bio omiljeni zato što smo se svi udružili i brzo složili svu odjeću. Tako smo ponovno osvojili 2 boda. Sada je bilo vrijeme za zadnji izazov: uz pomoć lijevka morali smo preliti vodu iz zdjelice u bočicu. U ovom izazovu gledalo se i na urednost. Mi i Božjakovina završili smo u isto vrijeme tako da smo morali napraviti dodatni izazov. Ovaj je izazov bio je najteži. Morali smo svojim tijelima napraviti određeni pojam. Pojam je bio televizija. Imali smo svega par sekundi za napraviti pozu. Dvije su profesorice morale odlučiti i odabrali su Božjakovinu. Unatoč tome što nismo pobijedili, svi smo bili jako sretni. Božjakovina nas je na kraju nahranila, a zatim smo se zaputili prema našoj školi.
Bruna Šturm, 7. b
Dječji tjedan u 3. d obilježen je brojnim aktivnostima
U ponedjeljak su, uz pomoć UNICEF-ovih materijala, istraživali život i školovanje djece u Etiopiji. Shvatili se koliko se njihovi životi razlikuju. Osmislili su ilustracije svega što toj djeci treba kako bi odrastala sretnije.
U utorak su pročuvali ukulele, neobičan glazbeni instrument koji im je predstavila učenica Timea Gal. Poslušali su i dvije skladbe na ukulelama i doživjeli punoću zvuka ovog instrumenta.
U srijedu su na Likovnoj skupini dizajnirali poštansku marku čime su povezali Dječji tjedan i Svjetski dan pošte. Naučili su više o filateliji i divili se albumu s markicama učiteljice Aleksandre koji je ona naslijedila od svojeg oca. Sa zanimanjem su proučili markice iz cijeloga svijeta.
Dan mentalnog zdravlja koji je padao u četvrtak obilježili su gledanjem filma Učimo osjećaje. Nakon gledanja filma razgovarali su o osjećajima i što su sve naučili i zatim rješavali radne listiće. Bilo je zanimljivo uspoređivati rezultate jer osjećaje ne shvaćaju svi na jednak način.
Petak su započeli pjesmom „Sreća“ Ivice Vanje Rorića. Povezali su zatim sreću s mirisom, zvukom, okusom i bojom i stvorili sretni plakat koji su ispunjavali Julija i Luka sretnim riječima.
Bio je ovo zanimljiv Dječji tjedan u 3. d razredu.
Aleksandra Vajzović-Carić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |