2019-05-03 09:37:41

DANI MEDIJSKE PISMENOSTI: O reklamama i lažnim vijestima

U sklopu održavanja drugih Dana medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, od 8. do 12. travnja u našoj je školi pod vodstvom učiteljice hrvatskoga jezika Darije Sever provedeno nekoliko aktivnosti za učenike. Tema ovogodišnjega projekta bila je poštovanje prema sebi i drugima u medijima, što uključuje niz podtema poput tolerancije, govora mržnje, lažnih vijesti, dezinformacija i manipulacija, poticanje empatije i poštovanje ljudskog dostojanstva te zaštita privatnosti i sigurnost u medijima.

U srijedu, 10. travnja, učiteljica hrvatskoga jezika Darija Sever održala je dva interaktivna predavanja za učenike 2. i 3. razreda na temu „Reklame, reklame!“. Učenici su na osnovi unaprijed  dobivenih anketnih listića, koje su ispunjavali u obiteljskom krugu, pripremili izlaganja o tome što misle o reklamama. Pogledali su i film „Vrata bez jednine“ u produkciji Filmske družine naše škole te komentirali utječu li reklame na praćenje filma i oblikuju li njihov opći dojam o filmu.

Drugu su aktivnost proveli učenici 8. c razreda podijeljeni u dvije skupine: 1. Nina Jadanec, Nikola Jadanec i Danijela Ronta; 2. Helena Šarić i Ivan Gavran. Učenici su napravili prezentaciju „Lažne vijesti“ te obišli sve učenike razrednih odjela viših razreda kako bi ih usmjerili u kritičkom mišljenju o vijestima i izvještavanjima u medijskom prostoru.


Osnovna škola Dugo Selo