2014-03-28 16:21:10

RAZREDNI NAJ-PROJEKT: Proglašeni najbolji projekti

Naša je škola ove godine pokrenula jedinstveni preventivni program pod nazivom „Razredni naj-projekt“, čiji je cilj potaknuti učenike na suradnju i timski rad, samostalno istraživanje edukativnih tema i kreativno izražavanje u njihovom obrađivanju. Projekt su osmislile školske stručne suradnice, defektologinja Natalija Hrnkaš i psihologinja Ivana Delač, a koordinatori za pojedinu temu bili su predsjednici razrednih odjela i njihovi zamjenici.

 

Na sjednici Vijeća učenika održanoj u listopadu 2013., svaki je predstavnik razreda izvukao jednu temu. Teme su bile prilagođene uzrastu i edukativne, ali osmišljene tako da učenicima budu zanimljive i privlačne. Svaki je razred dobio zadatak obraditi temu na koji god način želi i u kojem god mediju – no, od učenika se očekivalo da u što većem broju sudjeluju u svom razrednom projektu. Stručne suradnice i razrednici stajali su na raspolaganju učenicima viših razreda za konzultacije, dok je u razrednoj nastavi zaduženje koordiniranja učenika u projektu zbog njihovog uzrasta dano učiteljicama. Krajem polugodišta održana je još jedna sjednica Vijeća učenika na kojoj su predsjednici razreda izvijestili o tome kako njihov razred napreduje u obradi teme, te s kojim se teškoćama pritom suočavaju, a učenici su razmijenili i savjete kako bolje potaknuti svoj razred na sudjelovanje i kako što uspješnije raspodijeliti zaduženja među učenicima.

 

 

Dovršene razredne projekte predalo je 37 od 40 razrednih odjela, a među njima se našlo igranih i dokumentarnih filmova, prezentacija, plakata, stripova i maketa. Pojedini su razredi osmislili igrokaze koje su, zajedno s jednom debatom, održani pred dvanaest članova žirija, a jedan je razred temu obradio kroz projektni dan. Žiri se sastojao od stručnih suradnika i učitelja koji nemaju zaduženje razredništva, već predaju u razrednoj i predmetnoj nastavi, a njihov je zadatak bio ocijeniti sve radove ocjenama od 1 do 5. Zadatak je bio težak, jer su razredni projekti nadmašili očekivanja žirija svojom kreativnošću, kvalitetom i entuzijazmom s kojim je većina učenika obradila zadane im teme. Potom se žiri sastao kako bi raspravio o situacijama u kojima su dva projekta imala istu ukupnu ocjenu te dogovorio nagrade za pobjednike. Održana je i izložba svih radova (osim filmova, koji će se mogu vidjeti na YouTube profilu škole).

 

 

Projekt je 26. ožujka 2014. za ovu godinu priveden kraju svečanim proglašenjem pobjednika. Voditelj dodjele bio je učitelj Mario Perić, a predstavnicima nagrađenih razreda uručeni su nagradni kuponi – dobitnici trećeg i drugog mjesta počastit će se pizzom na satu razrednika, a prvonagrađeni će razredi dobiti slobodan dan koji će umjesto na redovnoj nastavi provesti u Tehničkom muzeju u Zagrebu.

 

 

 

Nagrađeni razredni odjeli:

 

Razredna nastava:

 

1. mjesto:            2.b, „Zanimljive priče naših djedova i baka“

(cijelu verziju ovog uratka u trajanju od 1 h i 30 minuta možete preuzeti u našoj knjižnici ili stručnoj službi)

https://www.youtube.com/watch?v=uKhSqqgDgII&feature=youtu.be

 

2. mjesto:            3.c, „Što je nasilje i kako se boriti protiv njega“

 

https://www.youtube.com/watch?v=CG4kS8UU9vQ

 

                            3.e, „Kaj su jeli naši stari? (jela dugoselskog kraja)“

 

 

3. mjesto:            2.d, „Velika šuma, a u njoj naša obiteljska stabla“

 

 

                             2.e, „Da sam ja učitelj/ica“

 

 

 

Predmetna nastava:

 

        1.  mjesto:      5.e, „Ovisnost o internetu“

 

https://www.youtube.com/watch?v=yjOU91h7UVA

 

        2. mjesto:      5.c, „Neobična prehrana u egzotičnim zemljama“

 

https://www.youtube.com/watch?v=10yOfHoy8d0&feature=youtu.be

 

          3. mjesto:      8.a, „Reci NE! cigareti“

 

https://www.youtube.com/watch?v=7akgVQk2AU0&feature=youtu.be

 

 

 

 

 

 

 


Osnovna škola Dugo Selo