2021-03-22 13:32:39 NA NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA: Što sve imamo u ormaru? U sklopu nastave engleskoga jezika, učenici drugih razreda učili su nazive odjevnih predmeta. Učiteljica Antonia Kolaković motivirala je učenike na kreativnu izradu vlastitih ormara s odjećom. Ormari i odjevne kreacije neki su izveli u dvodimenzionalnom, a neki u trodimenzionalnom obliku. U nastavku pročitajte izvještaj Mirte Lamze, 2. d, i pogledajte fotografije. Moj trodimenzionalni ormar Na nastavi engleskoga jezika učili smo nazive odjeće i boja. Za zadaću smo trebali nacrtati ormar s deset odjevnih predmeta, naučiti njihove nazive na engleskom i imenovati boju odjeće. Odlučila sam izraditi trodimenzionalni ormar. Seka i mama pomogle su mi u lijepljenju vrućim ljepilom te u klamanju ormara. Spojili smo kutije. Htjela sam da izgleda kao moj ormar. Koristila sam slamke, dekoracijske ukrase i spajalice od kojih smo napravili vješalice. Od filca sam izrezala odjeću i ukrasila šljokicama i markerima. Na dnu ormara je kutija s uspomenama, a na vrhu ormara su kutije s igračkama. Trebalo nam je nekoliko sati da sve napravimo. Dobro smo se zabavljale i igrale izrađujući ormar. U školi sam pokazivala i na engleskom imenovala boju i vrstu odjevnih predmeta. Volim izrađivati trodimenzionalne stvari i predmete. To me baš zabavlja, jer nije uobičajeno i dosadno. Mirta Lamza, 2. d |
Osnovna škola Dugo Selo |