2017-01-18 11:02:43 OBAVIJEST: Pozivnica za sudjelovanje Poštovani roditelji, Čast nam je pozvati Vas da uključite svoju djecu u ciklus radionica za učenike osnovnih škola koje se održavaju u sklopu projekta "Ruka podrške učenicima koji trpe nasilje“.
Projekt Ruka podrške (učenicima koji trpe nasilje) u organizaciji Psihološkog centra TESA i namijenjen je prevenciji vršnjačkog nasilja kroz nekoliko projektnih aktivnosti. U školama provodimo edukaciju stručnjaka koji rade s djecom i adolescentima – učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima, kao i edukaciju učenika u razrednim odjelima. Glavni cilj projekta je doprinos smanjivanju nasilja među učenicima te povećanje sigurnosti i dobrih odnosa. Ciklusi radionica u sklopu projekta Ruka podrške namijenjeni su učenicima koji su pod povećanim rizikom - potencijalne ili stvarne žrtve vršnjačkog nasilja, ali i drugoj djeci koja se slabije snalaze s vršnjacima i treba im da nauče kako se bolje zalagati za sebe. Iz više škola će se oformiti skupina od maksimalno 15 učenika s kojima će stručnjaci Psihološkog centra Tesa, psiholozi s puno iskustva u radu s djecom i dodatnom psihoterapijskim edukacijama, raditi na razvijanju zaštitnih čimbenika. Kroz 6 dvoipolsatnih radionica radit ćemo u skupini na: JAČANJU SAMOPOUZDANJA I SAMOPOŠTOVANJA, JAČANJU ASERTIVNOSTI, VJEŽBANJU NENESILNOG RJEŠAVANJA SUKOBA I VJEŽBANJU SOCIJALNIH I KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA Sudjelovanje u projektu (radionice, savjetovanje) je besplatno za učenike i roditelje. Radionice obuhvaćaju kraći teorijski te opsežniji praktični dio. Dok se u teorijskom sudionici upoznaju sa tehnikama i mogućnostima, u praktičnom vježbaju primjenu stečenih znanja u rješavanju konkretnih problema u odnosima s vršnjacima. Rad je interaktivan – kroz vježbe, igranje uloga, demonstraciju, diskusiju, rad s kreativnim materijalima. Radionice će se održavati u prostoru Psihološkog centra Tesa, subotama. Sudionici su učenici i učenice osnovnih škola (5.-8. razredi).
Više projektu pročitati u priloženom dokumentu.
|
Osnovna škola Dugo Selo |