„PRIČA O PUDINGU I KEKSIMA“: Učimo jedni od drugih o planetu Zemlji
U utorak, 22. ožujka, učenici 5. b razreda i polaznici izvannastavne skupine Mladi geografi, pod vodstvom učitelja geografije Siniše Kljajića, posjetili su učenike 3. c razreda i učiteljicu Mariju Bićanić te demonstrirali međuvršnjačko učenje na temu postanka planeta Zemlje i njezina sastava. Zorno predavanje s modelima planeta nije sadržavalo učenje samo o izgledu Zemlje, već i o povijesti njezina nastanka, o unutrašnjosti zemaljske kugle, a sve je bilo potkrijepljeno dokazima koji nam svjedoče o znanstvenim činjenicama. U nastavku pogledajte fotografije sa susreta i pročitajte intervju u kojemu su učenici 3. c razgovarali sa svojim gostima kako bi saznali što više zanimljivosti o planetu Zemlji te što je u njihovoj priči „puding“, a što su „keksi“.
Lana Ivaniš, 3. c: Koliko imate godina?
Vita Blažinović, 5. b: Svi idemo u peti razred i imamo 11 godina.
Jure Fejzić, 3. c: Otkuda vam svi modeli planeta Zemlje koje ste donijeli?
Luna Vranić, 5. b: Neke smo sami napravili, a neke smo dobili.
Laura Stajčić, 3. c: Koliko je Zemlja široka?
Franka Havoić, 5. b: Široka je oko 44 000 km.
Zrinka Biočić, 3. c: Zašto nam se čini da je Zemlja ravna?
Elena Husarić, 5. b: Mi smo jako sitni i ne možemo vidjeti zakrivljenost Zemlje. To je kao kad bismo mrava stavili na nogometnu loptu – ni on ne bi vidio njezinu zakrivljenost.
Antonija Lovrić, 3. c: Pada li kiša u pustinjama?
Mihael Kralj, 5. b: Da, pada.
Lana Ivaniš, 3. c: Zašto se lava ohladi na Zemlji?
Vita Blažinović, 5. b: Zato što je Zemljina kora puno hladnija od lave.
Jure Fejzić, 3. c: Koliko treba Zemlji da napravi krug oko svoje osi?
Luna Vranić, 5. b: Treba joj 24 sata.
Lana Stajčić, 3. c: A koliko joj treba kako bi napravila krug oko Sunca?
Franka Havoić, 5. b: Treba joj 365 dana.
Zrinka Biočić, 3. c: Dolazi li lava iz samog središta Zemlje?
Elena Husarić, 5. b Da, dolazi.
Antonija Lovrić, 3. c: Koliko je Zemlja stara?
Mihael Kralj, 5. b: Zemlja je stara oko 4 bilijuna godina.
Lana Ivaniš, 3. c: Koliko je kilometara od površine Zemlje do njezine jezgre?
Vita Blažinović, 5. b: Nismo sigurni, trebali bismo to provjeriti.
Jure Fejzić, 3. c: Kako se utvrđuje starost zemlje?
Luna Vranić, 5. b: Starost Zemlje se utvrđuje analizom stijena i fosila.
Laura Stajčić, 3. c: Možemo li predvidjeti erupciju vulkana?
Franka Havoić, 5. b: Ponekad se prije erupcije dogodi potres, ali ne uvijek. Znamo koja su područja više podložna erupciji.
Zrinka Biočić, 3. c: Je li oduvijek bilo potresa i erupcija vulkana?
Elena Husarić, 5. b: Da, oduvijek je bilo potresa i vulkana. Bilo je manje ljudi, oni nisu živjeli u gusto naseljenim naseljima kao danas pa ih je manje stradavalo.
Antonija Lovrić, 3. c: Možete li zapaliti vatru ovim kamenjem?
Mihael Kralj, 5. b: Da, trebali bismo udarati kamen o kamen dok se ne pojavi iskra.
Lana Ivaniš, 3. c: Što vam je bilo najteže u ovoj prezentaciji?
Vita Blažinović, 5. b: Najteže je bilo naučiti tekst napamet.
Jure Fejzić, 3. c: Je li vam zabavno proučavati Zemlju?
Luna Vranić, 5. b: Da, jako je zabavno proučavati naš planet.
Laura Stajčić, 3. c: Koliko se dugo bavite proučavanjem Zemlje?
Franka Havioć, 5. b: Od početka školske godine proučavamo Zemlju.
Zrinka Biočić, 3. c: Zašto sudjelujete u ovom projektu?
Elena Husarić, 5. b: Zabavno nam je i želimo poučiti druge o jedinom planetu na kojem je moguć život.
Antonija Lovrić, 3. c: Je li vam geografija drag predmet?
Mihael Kralj, 5. b: Da, zato smo i odabrali Mlade geografe.
Lana Ivaniš, 3. c: Zašto ste radionicu nazvali „Priča o pudingu i keksima“?
Vita Blažinović, 5. b: Zato što puding podsjeća na unutrašnjost Zemlje, a keksi na Zemljinu koru.
Jure Fejzić, 3. c: Volite li puding i kekse?
Luna Vranić, 5. b: Odgovorit ću u ime sviju – jednostavno obožavamo.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |