DAN ŠTEDNJE: Radionica i anketa o štednji u 4. d
Povodom Dan štednje, koji obilježavamo 31. listopada, učenici 4. d u organizaciji učiteljice Aleksandre Vajzović-Carić, sudjelovali su u radionici o štednji. Radionica je započela anketom: Što trebamo štedjeti, a što ne? Potom su čitali podatke o povijesti Dana štednje, koja počinje 1924. u vrijeme Prvog međunarodnog kongresa štedioničara u Milanu. Ondašnji je zaključak bio da je štednja prijeko potrebna za razvoj čovječanstva kao i promišljanje protiv rasipništva. Štednja nije samo odgađanje potrošnje, nego i planiranje određenih želja i potreba. Tako je zapravo i danas.
Učenici su saznali kako je nastao metalni i papirnati novac, ali i da je numizmatika znanost o nastanku i upotrebi novca kao i to da postoje sakupljači starog novca iz čijih zbirki vidimo kako se je mijenjao kroz povijest. Svoje spoznaje o štednji objedinili su na plakatu, koji sadrži elemente o novcu, numizmatici, važnosti štednje, a rezultate ankete ispisali su crvenim i plavim slovima kako bi istaknuli svoja promišljanja. Likovna skupina 4. d oblikovala je tri kasice prasice od plastičnih boca i tako štednju spojila s ekologijom, koja nas također poučava o čuvanju resursa.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |