NA NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA: Što sve imamo u ormaru?
U sklopu nastave engleskoga jezika, učenici drugih razreda učili su nazive odjevnih predmeta. Učiteljica Antonia Kolaković motivirala je učenike na kreativnu izradu vlastitih ormara s odjećom. Ormari i odjevne kreacije neki su izveli u dvodimenzionalnom, a neki u trodimenzionalnom obliku. U nastavku pročitajte izvještaj Mirte Lamze, 2. d, i pogledajte fotografije.
Moj trodimenzionalni ormar
Na nastavi engleskoga jezika učili smo nazive odjeće i boja. Za zadaću smo trebali nacrtati ormar s deset odjevnih predmeta, naučiti njihove nazive na engleskom i imenovati boju odjeće. Odlučila sam izraditi trodimenzionalni ormar. Seka i mama pomogle su mi u lijepljenju vrućim ljepilom te u klamanju ormara.
Spojili smo kutije. Htjela sam da izgleda kao moj ormar. Koristila sam slamke, dekoracijske ukrase i spajalice od kojih smo napravili vješalice. Od filca sam izrezala odjeću i ukrasila šljokicama i markerima. Na dnu ormara je kutija s uspomenama, a na vrhu ormara su kutije s igračkama. Trebalo nam je nekoliko sati da sve napravimo. Dobro smo se zabavljale i igrale izrađujući ormar.
U školi sam pokazivala i na engleskom imenovala boju i vrstu odjevnih predmeta. Volim izrađivati trodimenzionalne stvari i predmete. To me baš zabavlja, jer nije uobičajeno i dosadno.
Mirta Lamza, 2. d
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |